onsdag 1 februari 2012

Äntligen är kvällen kommen .. Dagen har inte varit särskilt krävande med tanke på två väldigt aktiva barn , utan snarare vad jag själv har tagit mig för idag .. (!)
Vi (jag) ;-) har grejjat på barnens rum , möblerat om tagit dit lite förvaring och så .. Det är nog 1086 gången jag möblerar om känns det som , men det har aldrig blivit bra på nåt sätt eftersom dem delar rum ! Men sen vi köpte våningssängen blir det betydligt enklare och finare :) .. Hur som haver blev barnens sängar renbäddade och allting är nu på sin plats och för första gången Känner jag mig väldigt nöjd ! :-) ..




Imorgon närmar sig vår utlandsresa radikalt då det är dags för oss att vaccinera oss ;) sen hämta våra pass som nu är färdiga :-) .. Tur att barnens pass bara håller i fem år med tanke på hur dem ser ut ;) haha , nähe nu ska jag hänga upp tvätten , sen slänga in en maskin till (!) .. Trevlig kväll (!)


- Posted using BlogPress from my lovely iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar